..:: tak kenal maka tak cinta ::..

assalamualaikum u olss . . . 
rindu kat aku tak ?? alaaa . ckp la rindu . . . hehehe . . yeq . da lame rase nyer tak bermadah madah lat blog aku nie . . lately, aku mmg busy sampai tak ingat nak berjalan jalan pon . tapi makan tetap aku ingat . heheheh . haa . nie aku nk citer sikit kat hangpa semuaa noo .. ehh . bukan sikit . tapi banyak . haa . . mai laa pakat2 dok pasang telinga tepi lappy hangpa . hahahha . jangan dok loklak sgt laaa . . bukan apa . cheq nak cerita nie ada satu kisah baguih punya . bukan satu laa . tapi dua tiga . . hahaha . . camnie cerita dia . .bukan cerita dye , tapi cerita aku . hehehhe . pernah tak korang rase situasi yg mcm  nie .. 

situasi 1 : "oo . yeq ke . tak tw la pulak aku . . . engatkan dye tu baek .. rupe nyerr ,, bla,bla,bla,bla ....."
situasi 2 : "yeq ke ?? eeii tak caye lah aku . . muke nmpak mcm jahat ekk ,,bla,bla,bla,bla,dan bla lagi . . ."

haaa . amacam ?? mesty korang pena gune ayat tu kan ?? eleyy . . tak nk ngaku lerr too . . yupss ! kekadang susa kan kiter nak jangke hati budi sesorang,2 orang ,tiga orang dan ramai orang kan . .  same la jugak ngn aku . kekadang bile aku tgok orang tu oke,aku terus jeq judge dye tu baek . tapi hakikat nye .. mcm *haremmmm . . tapi bile kiter tgok orang tu laen mc jeq . agak2 tak kene jeq ngn mate kiter , terus jeq mls nk layan dye, patu teros kate dye tu tak oke la . pada hal,,knal pon tak kan . . . same la . aku pon pena ckp orang laen mcm tu . orang laen pon  judge aku macam tu . biase la kan . pada ku , nie labih pada, what goes around, it comes around ,. .  aku pon da byk kali gak arr judge orang . yeq la kan . aku bukan nye nak sangke buruk tapi , sifat kiter kan membentuk keperibadian . tak gitu ?? kiter tak boley la nk salah kan orqang laen ape yg diorang nmpak pada kiter kan . itu kan hak bersuare masing masing . soo . . the moral of the story . . . .




LUAHAN HATI AKU ---->   berpotensi nak jadi hakim kalau selalu sgt judge orang  . . .. .. ..

Tiada ulasan: