..:: perginye tanpe di jangke, datang nye tanpe di duge ::..

assalamualaikum .. 
beb ! first of all . mari lah same2 kiter sedekahkan alfathihah kat sorang bayi yg berusia 4 bulan menonggal dunia pada pg td kerana kemalangan .. semoga roh arwah FATIN NABILAH SYAHINDAH tenang di sana, di cucuri rahmat dan di tempat kan di kalangan orang2 yang beriman dan solehah ... aminnnnn ....

 AL-FATHIHAH ~~

arwah adalah anak sedare pada salah seorang rakan aku dan dye telah menyatakan kesedihan nye pada aku ,
soo . aku rase tak salah kan kalau aku turut mendoakan arwah walaupon aku tak kenal arwah .. 

oke .. yg tu iklan sekejap . 
yg sekarang nie , entry aku utk hari nie . 
biase la . akhir bulan . kje aku kat opis nie . tak de la byk mane pon .
jadi utk aku memenuh kan waktu kerja tu .
aku on9 sampai balek . 
aku pon bukak laa wall mmber2 aku .
tetibe ,
ehhh !! dye nie ..
da kawen da ke ??
ehh ! ! da ade baby . ank sulong ..
woww !! da tunang laa ..
and ..
tetibe ..
poopp !! poopp !! pooppp !
"salam . ai . ape kabo ? aku nk tunang da bulan 6 nt . insyaallah "
haaa ??
weiii .. kengkwn aku .. 
sume nk tggal kan aku bersingle single lan kan ..
"ohh .. yeq ke ? tahniah la ea . bezz nyerr "
dlm aty aku 
'haissshhh .. untong nyerr la haiii .. kan bez kalau aku pon tunang jugak '



"sesungguh nya ALLAH maha mengetahui dan DIA tahu apa yang terbaik untuk kiter "





GOOD LUCK KORANG ! 




LUAHAN HATI ------> jelez la jugak sbnar nye .. haiishh .. aku single lagii ... huwaaaaaaaaa !!! >.<'


Tiada ulasan: