:: secebis dan secubit ::

assalamualaikum ..

kehadapan ,kebelakang dan ketepi kepada blogger2 and stalker2 yg membace .. ol de readers ! selamat, selamat and selamat sejahtera .. first of ol .. cewahh .. skeaping london tau .. oke . firstly i would to congratsss too HARIMAU MALAYA .. yeaaaahhhhh !!!!!! woooooooooooo~~ yeeeahhhhhhhhh!!!!! .. blink . blink .. blink ... oke . abesss.. sooo . so farrr soo good untuk keadaan aku . tapi tak tau lah pulak untuk keadaan yg laen bg pihak korang kann .. untuk 2, 3 bulan yg lepasss .. aku agak agak sibuk atau dengan kate laen aku terpaksa sibuk untuk meaikan pluss menjayakan majlis pernikahan pakej sekali ngn majlis persandingan akak aku ... soo. byk bende anddd banyak dan terlalu banyak sampai tak terkejar nk buat dan menyudahkan majlis tuu .. tapi . alhamdulilaaa . semuanye berjalan dengan lancaaarr .. 
untuk secebis rase yg aku pendam sehingga kini .. kadan kadang tak boleh dann tak tau nk luahkan kat sape . orang laen tak boley paham kiter  riteee ?? kiter sendiri yg expert selok belok perasaan diri kiter sendiri kann .. untuk sekelian kali nyerrr .. aku masih lagi memendam secebis rase yg ini .. dan aku cube untuk tidak meluahkan kepada pendengar .. sampaikan hati aku sakit . otak aku sempit . jiwa aku perit . aku cume .. mencuba untuk berbaik dengan semua orang . fine .. perhatikan .. aku MENCUBA dan aku cubaaa .. bukan aku tak cubaaa . tp .. aku pon ade perasaan .. bebb . kalau asik aku jeqqq yg nk mengalahh .. and asikk kauu jeq yg betul . habis . aku nie mcm mane pulak ??? sape pulak nk mengiyakan ape yg aku ckp ??? aduhh .. sakit hati aku .. kalau kau .. aku tak pernah amek kesah ponn . sikitt ponn takk .. tapi kalau aku .. yesss ! kau mmg antare yg terCARING di dunia ! tp tu dah masuk tahap menyibok plusss menjage tepi kain orang ! oke ?? dont you get it ??? aku paham atau saje buat buat tak paham atau kau mmg paham .. tp kau saje jeq kan mmg nk menyibok ???? kau nk tau sgt kann .. haaa .. mehh . aku kasik tau .. kalau aku dah kasik tau , haaa.. kau pulak yg nk kecik hati ngn aku lah . ape lahh .. bis tuu ,aku nk wt cm ne lagi ngn kau ???? tak kan laaahhh aku jeq yg nk jage aty kau ... weiii .. come on laaa .. kau dah besar panjang oke .. be matured laa weii .. kalau ckp ngn org laennn . mak oiii ,, dye punye matured dye , care ckp dah mcm YB daaa .. apesal ngn aku kau tak boley nk jadi matured pulakkk ?? think laaa weiii ..  professional sikitt .. kalau 1 kapal .. ade ramai org yg kau nk cerita .. fine .. aku boley terima .. tak semua org dlm kapal tuu aku kenal .. tp kalau dlm 1 kapal tuu . cume ade sikit org yg duduk dlm kapal tuu .. kau nk cerita kat semua org pasal aku .. weii . mmg lah cter tu akan dtg balek kat aku .. aku mmg sengaje jeq cter semua bende kat kau  . aku nk tengokk .. cter nie dtg balek tak kat aku .. at last ! kann . seperti yg aku jangke ,, akan dtg balek cter nie kat .. aku lah pencerita .. dan aku jugak yg jadi pendengar ! aikk ! cm ne pulak tuu .. 
secubit cubit perasaan yg dah aku rase dari kauuuu ... akhirnye dah jadi secebis hati yg entah tak tau dtg dari mane .. dan hati tu dah tak keras .. bukan sebab sape sape .. tp sebab aku terlalu menghormati kau .. dan terlalu nk jage ati kauuu  .. aku tak kan pernah kesah lagi ape yg kau nk cakap . ape yg kau nk pikir .. ape yg kau rase terhdap aku .. tapi aku nk ckp .. yg aku dah bute kan mate aku ape yg kau nk pandang aku .. aku dah pekak kan telinge aku ape yg kau nk ckp pasal aku .. aku dah bisukan mulut aku untuk perbetulkan ape yg kau nk ckp pasal aku .. get itt ?? kalau kau bace .. itu sudah bagussss . at least kau tau kannn  .. 



------>>> jangan asyik nk menopang dagu menunding jari ke arah laen .. sampai kan tak sedar lg 3 jari tertunding ke arah sendiri ... 





Tiada ulasan: