..:: aku lagi suke bile tak dengar suare kau ! ::..

assalamualaikum ,..
weeee !! ari isnin dahhh .. opss ! lambat nyer nk tggu seminggu !!! cepat laaaaa .. why ?? hehhehe .. saye merindukan seseorang ... *menunggu dengan kesabaran ... memandang kan musim ganti puase bermula .. kalau tak puase . huhhh !! kompom mmg dah tak sabor da nie .. :)

ko nk tau tak .. 
aku kan ..
sgt2 TAK SUKE bile dengor ko cakap ..
haa? kenape ??
sebab ..
bile ko da mule cakap ..
menyakit kan aty aku .. 
bile ko dah  makin byk ckp ..
makna nye ..
makin banyak laaa ...
aku sakit aty .. 
kenape ek ?
aku pon tak tw ,
tapi telinge aku nie ..
mcm dah di maipulasi pulak ..
dah tak suke dengor kau ckp banyak2 .. 


*AKU LAGI SUKE BILE TAK DENGOR SUARE KAU !!!


LUAHAN HATI --------> tetap lah bersabar wahai hati ...* nk buke ape ary nie ek ???

Tiada ulasan: