..:: welcome home !! ::..

assalamualaikumm ,,

hollaa ! terbatok batok aku nk menulis entry kali nie .. berserta dengan cecair yg keluar dari hidung .. yuckss !! oke .. aku tak berape sehat untuk menulis entry nie di tambah kan pulak habuk2 yg ade kat blog aku ny .. cewaahhh !! (maklum la..da lame tak update blog ) ... alaa. aku bukan ade citer bez pon yg nk kene update entry ary2 kan . aku pon bukan hotzz pon kannn .. sebelum puase ritu sampai la ke laaa nie ..aku tak sempat nk update ape2 .. org laen beraye sebok dok pong pang pong pang dok cerita pegii uma nnek la.. uma atok ngah la . uma tok acik laa .. snap sane. snap sini . snap situ .(eley .. aku pon buat jugak ).. update kat blog la . update kat pesbuk la. twitter la . yg terbaru nie . kat instagram . . tp aku still lah lagi cm nie haaa .. old skul !  dannn .. ape yg aku ade akan aku jage .. tapi ape yg aku tak ade ..  aku nk la jugak .. tapi tak sume bende yg kiter nak .. kiter akan dapat kan ... cehh ! ayat nk gempak kan .. ofkos la .. ko engat ko sorang jeq nk hotz ! haha .. 


soo .. ape korang nk buat dan ape aku akan buat .. aku sendiri tak tahu .. dann .. cube kalau korang sedang di beri dua pilihan .. dua2 pon baek . tapi korang nk pilih yg terbaek sedang kan korang pon bukan baek mane pon atau erti kate laen bukan perfect sgt pon .. soo ..  mane korang nk pilih ?? nk pilih yg terbaek ke atau nk pilih yang baek .. yg biase2 jeq ?? soo .. susah kan nk buat pilihan .. same la ngn aku .. tapi .. orang kate . ape yg ade nie.. cube manfaat kan kenikmatan nye sepuas puas nye .. tapi .. nikmat2 jugak .. ssekali tetibe datang azab dye .. haaaaa. .... homakhaiiihhh .. ko jgn nk melenting pulak kann .. haaa.. tapi tulah kate org ..klu kiter selalu sedih pon ape yg kiter dapat .. klu kiter asek ketawe jeq. kang .. tak pasal2 check in free kat hotel tanjung rambutan tu kang .. dah dapat jd ahli ..siap bg kad ahli lagi gituwww .. haa. kalau ade diskaun takpe lerr jugak kannn .. orang ckp aku kuat . tapi dalam hati aku nie ... tuhan jeq tau .. mcm mane perit nye aku nk melalui hari demi hari .. dan pengalaman hitam aku byk ajar aku dan membezakan aku ape yg perlu dan pae yg tak perlu untuk diri aku .. soo .. welcome home aida ... !!! 





LUAHAN HATI ------> terkadang merasa seperti ingin di perlakukan seperti anak kecil yg di kendong ketika berjalann .. yg di suap ketika lapar dan di peluk ketika tidurrr .......

1 ulasan:

mieza berkata...

kannn?? org laen bersungguh upload gmbr sne sn.. kte??
rilex2 sudaahhh.. haha
aida... kte suka kata2 tu.. hehe..